Wednesday, January 1, 2020

Buat Duit Dengan Gushcloud! Sangat Mudah..

http://gushcloud.com/?gcref=AXY9QXE8IRUQ6AMC


Assalamualaikum, aku ada berita baik punya untuk korang. Berita yang memberikan korang duit free dan hadiah-hadiah menarik untuk dirembat. Aku rasa program buat duit ni lagi best kot dari ChurpChurp.

*********
Ok, berbalik pada topik asal, konsep buat duit dengan Gushcloud ni macam ChurpChurp jugak,hanya kogsikan iklan dengan cara menggunakan sosial media Facebook dan juga Twitter.Lepas kita buat kerja-kerja menebar iklan sana sini maka Gushcloud akan membayar kita.Cara pembayarannya pulak ada 2 jenis, Gush Cloud Dollars (GC$) dan Karma Points. Bayaran untuk 1 Gush Cloud Dollars contohnya, GC$1 bersamaan US$1 atau apabila ditukar ke ringgit Malaysia ialah RM3, kita boleh transfer sama ada ke akaun PayPal atau melalui Internet Banking Transfer. Karma Points pulak untuk kita tebus hadiah-hadiah dari site Gushcloud nilah
*********
Cara-cara untuk buat duit dengan Gushcloud senang sahaja.

1.Perkara yang pertama : Join Dahulu


join gushcloud
2.Dan kemudian korang akan nampak gambar sebijik macam belah atas tu.Untuk daftar korang just pilih untuk sign in dengan Facebook ataupun Twitter.

3.Isi maklumat yang dikehendaki.

4.Lepas korang siap,korang akan dibawa pula ke Dashboard Gushcloud.Dekat situ korang akan disediakan bermacam-macam iklan yang perlu korang kongsikan.

5.Ada beberapa menu di dalam Gushcloud iaitu Get Rewarded (untuk buat duit), Do Favors (untuk kumpul Karma Points bagi redeem hadiah), My Gushcloud (untuk post cloud sendiri) dan Redeem (untuk tebus hadiah).

6.Kalau korang nak buat duit,korang just tekan Get Rewarded dan pilihlah task yang mana-satu korang nak buat, kemudian tekan ‘Gush this‘ dan ikut arahan yang diberikan.

7.Lepas siap semua,page Gushcloud akan refresh secara auto dan GC$ dalam ‘Wallet’ korang akan bertambah mengikut jumlah bayaran bagi task yang telah korang buat.

8.Jumlah minimum untuk withdrawal sebanyak $20 sahaja.Bila dah cukup $20, korang transfer sahaja ke akaun PayPal,kalau tak ada sila-silalah create satu ya.tak nak guna PayPal pun tak apa,guna sahaja Internet Banking Transfer atau manual cheque.



Join Sekarang! Semoga Berjaya:)

4 comments:

  1. Terima kasih atas penerangan mengenai GushCloud. :)

    ReplyDelete
  2. tumpang tanya, Internet Banking Transfer tu mcm mana?? boleh guna bank tempatan ke?? (budak baru lagi) thanks :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baca je arahan di website gushcloud.. maybank atau CIMB boleh guna utk cashout duit..

      Delete