Sunday, May 20, 2012

Cara Mudah Untuk Dapatkan Ramai Kawan Di Facebook 2012

 




Ramai yang kata, diorang tak suka sangat layan facebook sebab tak ada ramai kawan. ada juga yang cuba beli pelbagai software untuk dapat kan ramai kawan di facebook. sebenarnya tak susah. disini adam ada 1 cara yang mudah untuk dapatkan ramai kawan..




“ADD FRIEND BANYAK2″


simple je kan cara dia. ni bukan skim cepat kaya ok. berikut ada testimoni daripada orang yang adam kongsi rahsia kejayaan ni.




Linda,69 dari UK ;
dulu, saya bosan sangat dengan facebook, bila online hanya ada 1 kawan sahaja di talian , itu pun mak saya punya akaun. tetapi apabila saya gunakan rahsia seorang sahabat dari Malaysia, hasil yang saya dapat memang memberansangkan. kini setiap kali saya di talian,jumlah kawan yang online mencecah 23 orang dalam satu masa.terima kasih adam




Osman,37 dari Mumbai ;
“Dulu saya main facebook untuk suka-suka. saya tidak tahu macam mana nak tambah rakan. tetapi makin lama saya makin bosan kerana setiap kali saya luahkan perasaan di status , tidak ada seorang pun yang sudi like & komen status saya. jadi saya mencari langkah intensif untuk mencari rakan dengan mudah. setelah mendapat rahsia daripada Adam, hasil yang saya dapat memang WOW!. Hebat sangat-sangat. kini saya online hampir 13jam sehari dan kadar like & komen pada status saya mencecah 6 like dalam sesuatu masa. Terima Kasih adam”


Salman,6 dari mesir ;
“eman tak de akaun facebook. eman ada cuba tetapi tak boleh sebab umur eman  tak cukup. eman ada juga minta tolong mama tapi mama tak bagi juga. so, eman saja-saja isi form feedback ni sebab eman nak perhatian. sory uncle adam. jangan lupa follow blog eman taw. eman dah klik nuff uncle adam. klik balik ok?”


So, apa pendapat anda? mereka telah cuba dan telah berjaya. setiap hari beribu-ribu email feedback yang masuk. kesemuanya berpuas hati dengan rahsia kejayaan ini. ada yang membuat akaun facebook sampai 5 akaun kerana sudah limit friend.



1 comment: