Thursday, May 24, 2012

Gushcloud Lebih Masyuk Berbanding Churp Churp & Says!

 Gushcloud, bayar lagi mahal dari Churpchurp dan Says!
Pernah tak korang dengar tentang Gushcloud? Ia adalah konsep buat duit melalui online lebih kurang seperti Churpchurp dan Says. Dan semua orang tahu juga, Churpchurp, Says dan Blin bukan scam! Kami pun dah dapat income melalui semua rangkaian website buat duit secara online itu. Kepada yang sudah biasa dengan skop Churpchurp dan Says, cara untuk earn income mudah saja cuma kongsikan iklan iklan mereka di social media seperti Facebook dan Twitter. Rate per click telah ditetapkan mengikut kempen.

Churpchurp : 20 sen per click
Says : 20-40 sen per click
Blin : 30 sen per click

Gushcloud?? Mereka bayar dalam DOLLAR tau! Ada ads yang kami lihat harganya mencecah 0.92 USD! Jadi program Gushcloud ni adalah sesuatu yang harus dicuba oleh korang semua. Konsepnya cukup mudah iaitu share sahaja ads yang mereka tetapkan dalam social media korang. Free je nak join. Tak payah bayar sesen pun! Sama saja macam nak join Says dan Churpchurp cuma, Gushcloud bayar mahal sikit dari diorang.


Cara pembayaran Gushcloud ada dua jenis. Satu berbentuk Gushcloud Dollar, contoh kalau USD 1 = RM3. Kita boleh tebus ke Paypal atau bank bank yang diterima setelah cukup minimum payout. Kedua, Karma Points. Kumpul point2 hingga ke jumlah tertentu untuk redeem dengan hadiah hadiah best dari Gushcloud.

Jadi tak perlu berlengah lagi, haruslah cuba Gushcloud!
p/s : Ada yang kata Says, Churpchurp dan program seumpamanya tipulah, scam lah. Ramai yang dah dapat beratus2 dan beribu2 sebulan dengan mereka. Jadi memang tak tipu punya. Best kan kalau dapat side income hampir 1000 sebulan (kalau malas nak share ads) hanya dengan enjoy di social media je? Yang pasti, Gushcloud memang best! 







No comments:

Post a Comment