Thursday, May 24, 2012

Buat Duit Di Internet Tanpa Risiko dan Modal (2012)

Memacam cara nak cari wang dari internet, dalam  3-4 tahun ni saya da join macam2 PTC / PPC / Advertisement agency dan semuanya ada yang valid/penipu/susah & dsb. Tapi kali ni saya nak kongsikan tempat paling best dan free untuk buat duit. Walaupun seposen sekali masuk... kumpul2 dapat gak buat beli jajan / emergency kan?

1. Gushcloud!

Ni saya bru join dlm 1 bulan lebih. Payout minimum 20Dollar US! Macam Says.COM jgk ni. Adaa klik, adala sen masuk.. Mmg Masyuk!







2. Nuffnang!

Dari mula lagi saya memang lekat dgn nuffnang. Tak pernah tukar. Walaupun pernah berkali-kali merajuk. =.= Payout minimum RM50.


3. Churp2!

Ni saya dh tak aktif lagi. Payah nak earn dari kempen depa ni. Tapi boleh try gak. Under Nuffnang gak mende ni.


4. Says.COM!

Ni best! 20sen satu klik. Taak pernah turun, Tak pernah naik... 20sen jer. Payout minimum RM50.



4 comments:

  1. tak penah guna lagi gushcloud tu..boleh guna ni!

    ReplyDelete
  2. bestnya boleh cari duit tanpa modal di internet. Yang penting kena rajin usaha

    ReplyDelete
  3. Tepat sekali.. usaha tangga kejayaan

    ReplyDelete